Air Plus

AIRPLUS, 46.000'in üzerinde kurumsal şirketin modern seyahat ödeme yöntemidir. Bu yöntemle şirketler seyahat harcamalarını rahatlıkla kontrol edebilir, ek vadeler kazanabilir ve küresel muhasebe yazılımlarına verileri online transfer edebilirler. AirPlus zamandan tasarruf sağladığı gibi, hataları da en aza indirgeyen bir sistemdir.


  • 25 yıldan beri kurumsal seyahatlerin ödemelerine çözüm sunan ödüllü uygulamalar
  • 62 ülkede yıllık toplam cirosu 100M EUR olan önemli bir müşteri portföyü
  • Çeşitli ülkelerde hizmet sunan ödüllü çağrı merkezleri
  • Online portallarda 7/24 karşılayabileceğiniz ihtiyaçlarınız
  • Fortune 500 listesinde 200 firmayı içinde barındıran 46,000 kurumsal müşterilere özel müşteri yöneticileri

46,000den fazla kurumsal müşteri AIRPLUS’a güveniyor.

AirPlus müşteri hesabı bütün kurumsal seyahatler için tek ödeme merkezidir.
Ödemeleri kabul eden kuruluşlar;

  • 250’den fazla havayolu
  • Alman, Fransız, İsviçre tren idareleri
  • Avis, Sixt, Hertz, Europcar, Enterprise ve Budget gibi seçilmiş araç kiralama şirketleri
  • Otellerde konaklama ve toplantı&etkinlik ödemeleri
  • Anlaşmalı seyahat acentesi ödemeleri
  • Belirli ülkelerde MasterCard üye işyerlerine yapılan ödemeler

The AirPlus Müşteri hesabı : Avantajlarımız

  • Merkezi ödeme – Dağınık harcama/ödemeler için tek merkeze ödeme.
  • Gelişmiş veri – Ekstre pek çok gerekli bilgiyi barındırır (mesela çalışan kimlik no, masraf merkezi, proje kodu vs.)
  • Elektronik faturalama – Müşterinin istediği formatta güvenli elektronik faturalama.
  • Esneklik ve Kontrol – PDF ve elektronik ekstreler şeklinde müşteri isteğine göre hazırlanan format
  • ERP Sistemlerine entegrasyon – Bağla çalıştır kolaylığında ERP sistemlerine entegrasyon çözümü.
  • Veri güvenliği - Alman ve Avrupa standartlarına uygun
  • Acente entegrasyonu – Acentenizden alın hizmet ve uygulamalar kesintisiz ve hızlı yürür.

Şirkete özel ekstreler: Görünüme müşteri karar verir.

  • Her AirPlus müşteri hesabına özel bir ekstre üretilir.
  • Ekstreler haftalık/ 15 günlük ve aylık üretilir ve 28 günlük ödeme vadesi tanınır.
  • Ekstrelere AirPlus portalından 7/24 online ulaşılır.
  • Müşteri son 12 aya ait ekstre tarihçesine portal üzerinden her an ulaşılır.

Müşteriye faydalar:

  • Esneklik
  • Veri kalitesi
  • Kişiselleştirme

Müşteri Hesap Örneği – Ekstra ve Detayları

Elektronik Faturalama
El değmeden iş akış kolaylıkları

Ekstrelerin müşteri tercihlerine göre elektronik formatta gönderimi
  • EDIFACT
  • XML
  • CSV
  • LARS (AirPlus proprietary format)
PDF olarak basılan ekstrenin aynı gün online portalde görüntülenmesi
Elektronik faturalamanın faydaları:
  • Hızlı onay/mutabakat
  • Gelişmiş muhasebe
AirPlus direkt olarak seyahat harcama yönetimi yazılımlarını besler.
– mesela SAP
  • Elle yapılan veri girişine gerek kalmaması
  • Azaltılan hatalar

Küresel ve lokal ERP ve EMS sistemlerine veri transferi
XML, CSV, PDF, Edifact, LARS ve diğer formatlarda!

Elektronik Faturalama SAP - AirPlus iş akışı

Müşteri avantajları saymakla bitmez